muka surat

Wednesday, December 28, 2011

...::hadirlah::...

Aku…

Masih lagi berteleku di sini…

Mengharapan kehadirannya…

Tiap detik ku ternanti-nanti…

Apakah ia akan datang???

Membawa aku…

Tanpa menoleh lagi…

Jujurnya…

Teringin sekali aku…

Ia datang menyapa…

Apatah lagi menjemputku…

Bersama dirinya untuk selamanya…

Apakah impian ku ini disambut???

Rayuku…

Sambutlah aku tanpa nista…

Rayuku…

Peluklah aku tanpa sengketa…

Rayuku…

Terimalah diriku seadanya…

Tidak banyak yang kupinta…

Datanglah kepadaku..

Hanya itu…

Tidak lebih dan tidak juga kurang…

Sesungguhnya KAU adalah impianku…

Selamanya…

4 comments:

  1. semoga impianmu menjadi nyata..
    ketemu insan yang setia menyinta..
    ikhlas menyayangimu seadanya..
    hadir utkmu bukan seketika cuma...
    yang pasti dapat membuat dirimu bahagia..
    bukan utk seketika..
    tp utk selama jasad dikandung nyawa...

    ReplyDelete
  2. likes hadirlah...me too...hadirlah...

    ReplyDelete
  3. likes hadirlah...me too...hadirlah...;P

    ReplyDelete
  4. rmai btul yg "anonymous" nih..ke org yg sme je???pe2 pn..wat yg "anonymous" yg pertama...i'allah..amin~~~wat yg ke2.. ^_^

    ReplyDelete