muka surat

Sunday, February 12, 2012

...dia yang aku kenali...



Dia yang aku kenali…

Sering menghiburkan hati..

Menjadi peneman..

Di kala suka & duka..


Dia yang aku kenali..

Banyak membantu…

Di saat aku memerlukan..

Di saat aku kedukaan..


Dia yang aku kenali..

Sangat girang..

Seringkali menghiburkan..

Positif sentiasa…


Dia yang aku kenali…

Super hot…

Happy go lucky…

Dan ada juga peminat misteri ckp “cute”!


Namun kini….

Dia yang aku kenali..

Terdampar…

Tanpa sebarang reaksi…

Luka di sana sini…

Hanya titisan air mata yang mengiringi…



Bangkitlah~!

Kami menantimu…

Aku masih menantimu seperti yang dipinta…

Aku tidak sanggup membiarkan dirimu “ketiduran di luar rumah”…

Bangunlah~!

Hanya beberapa hari lagi..

Aku akan kembali ke kehidupan ku ...

Nun jauh dibelah Laut China Selatan…

Aku mengharapkan kesedaranmu sebelum berangkat…


Saiful Fitri..

Hanya doa yang mampu aku titipkan..

Semoga dirimu kuat dalam menahan segala kesakitan & keperitan..

Jangan mudah mengalah…

Hanya kupinta…

Segeralah sedar & kembali sihat seperti sediakala…

~amiiinn~





6 comments:

  1. moga fitri cepat sedar dr koma.. amiiinnn...

    ReplyDelete
  2. sama-sama kita doakan fitrie cepat sembuh...aminn

    ReplyDelete
  3. @ trigyy & gee...i'Allah..amiiinnn~~~

    ReplyDelete
  4. MOga Allah beri kesembuhanan pada beliau dan dipanjangkan umur. InsyaAllah..

    Accident ke?

    ReplyDelete
  5. hana_aniz...trima kasih...yup...xcden...ari rbu...smpi skrg blom sdar....

    ReplyDelete
  6. menitis air mte nana bce entry akk.. erm.. sebak rsenyer.. walaupun dh lme bnde ni berlku nana ttap rse terhru.. kite yg msih hdup n shat hrus truskn khidupan kite.. dan doakn untuknyer.. agar dier sntiase tnang d sner..

    ReplyDelete